måndag 15 februari 2016

Vel, vel, vel

Men nu har jag iallafall bestämt mig.
Har velat lite  om jag ska rida med tränset eller kandaret på programridningen och tävlingen. men nu får det bli tränset. Hon är iofs stadigare i formen på kandaret men mycket mjukare på tränset. Dessutom upplever jag det lättare att rida upp fronten bättre på träns. Kanske inbillar mig men nu får det bli så. Betslingen är ju valfri numera från msvB så varför inte testa.

Fick tag på en ny käkrem för några futtiga kronor (finns ingen på PS-tränsen men av någon märklig anledning måste man ha en på dressyrtävling) Dessutom tänkte jag tigga till mig ett blingpannband (låna) från någon av stallkompisarna. Man måste ha PS-pannband för att kunna fästa käkremmen. Lite specialdesign där..

För att inte slarva men shoppingen beställde jag nya hoppskydd..även dessa från PS. Superfina o fluffiga tycker jag. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar