torsdag 17 december 2015

Lite snabb utvärdering av PS-tränset

För det första var servicen verkligen outstanding. Jag beställde det i måndags och hämtade ut det igår. Perfekt, då kunde jag testa det på träningen idag.
Till min förvåning blev jag faktiskt helt klart positivt överraskad. Hon var väldigt fin och mycket jämnare i tygelkontakten än hon brukar vara. I vanliga fall är hon mjukare till höger. Hon var fortfarande mjukare till höger men inte lika markant stor skillnad.
I övrigt påstod tränarmänniskan att hon aldrig sett Heddan se så mjuk ut och hon känns verkligen himla fin att rida.

PS-tränset var förvisso hyfsat mjukt med tanke på att det är helt nytt men jag stoppade ändå ner det i ett bad med ekololja nu. Vet att det tydligen är förfärligt att göra det men jag gjorde likadant med OS-kandaret och det blev superfint efter det. Hade ägnat flera veckor åt att försöka putsa det mjukt utan att lyckas. Ett par dagar i ekololja gjorde det susen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar