lördag 19 december 2015

Bild

Två bilder på det fantastiska PS-tränset. Blir mer nöjd med det för varje dag. Det enda som grämer mig är att man inte får tävla utan käkrem. Visserligen finns det att köpa till men då kan jag inte ha mitt fina OS-pannband utan måste ha deras pannband eftersom käkremmen fästs i den där klick-on grejen. 

Märkligt att man måste ha käkrem i dressyr men inte i hoppning. 

Snyggast är såklart mitt OS-kandar men om nu Heddan har bestämt sig för att hon inte vill ha något annat än detta på sitt huvud när det förväntas att hon ska gå på tygeln antar jag att vi andra får rätta oss i hennes led..

2 kommentarer:

  1. Kan du inte sätta en lite n nyckelring i OS-pannbandet och koppla ihop käkremmen i den?

    SvaraRadera
  2. Det är en idé men tror att det blir lite meckigt? Jag ska prova att rida henne med kandaret igen och se hur hon går på det. kan ju vara så att jag kan tävla på det även om jag till vardags mest rider på tränset. :-) men tack för tipset!

    SvaraRadera