söndag 2 februari 2014

Ridhus idag och lite film

Idag åkte vi, Maggan och jag till Visbohammar för att kunna trimma lite extra. Maggans snälla man följde också med och kunde därför filma lite. Nu var det ett tag sedan jag såg Heddan från annat perspektiv än uppifrån sadeln så det var verkligen kanon att få den hjälpen!

Hon var lite oriden, dels pga av tappsko, dels pga lite väl vildsint väder senaste dagarna. Jag fick inte loss henne helt och därför kränger hon lite i bytena. Tänkte åka till Borgs imorgon för ännu ett pass i ridhus och då kommer hon säkert vara mer med på noterna.
Tisdag är min hästlediga dag (lyx!) så då blir hon ledig och sen på onsdag tror jag banan kommer vara ridbar. All snö är i princip bortplogad så med fortsatt töväder är snart gruset framme igen. Lite synd att snön försvann för det var underbart att rida på den välplogade utebanan.
Torsdag är det åter dags för träning och sen får vi se vad vi hittar på till helgen.

http://www.youtube.com/watch?v=46KADOUuxco

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar