lördag 21 september 2013

Tävlat idag

Väldigt nöjd med duktig Hedda som fick ihop 64.56% idag i en msvB4.
Vi har ju som jag nämnt tidigare inte fått till skolorna på tävling, framför allt inte öppnorna. Vänsteröppnan har jag även haft svårt att få till hemma. Efter träningen med Liane som gav goda råd har jag ändrat lite hur jag rider den o ser man på..idag belönades den med en 7:a på tävlingen! Dessutom fick vi en 8:a på andra mellantraven och det är första gången. Det som krånglade lite var som vanligt skrittpiruetterna och ryggningen. Dessa är svåra att träna eftersom hon alltid gör dem nästintill perfekt hemma och på framridningen men inte fasen på tävling..Svårt att veta hur jag ska knäcka den nöten...

Alltid lika mysigt att får sällskap av Mona som dessutom var snäll och filmade. Dock var hennes hundar lite vilda så det blev lite ridhusväggar/tak och golv också..:-))

Film

Wallstanäs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar